2011 m. rugsėjo 27 d., antradienis

  Aš myliu rudenį, myliu lapų šnaresį tylų,Aš myliu šį rydenį dar stipriau, nes tai naujo kelio pradžia. Kaip gera galvoti, kad šitiek daug iškentėjus galima iš naujo kvėpuoti gyvenimu, galima iš naujo išmokti duoti tai, ką gauni atgal. Myliu visa kas supa šiandien mano pasaulį, nes tik su meile ir šypsena visa einasi milijonus kartų sklandžiau.
  Rodos tik vakar žengiau pirmuosius žingsnius mokyklos slenksčiu, o šį rytą pabudau ir supratau, kad visa tai buvo taip senai, kad tai lieka lyg sapnas. Nuo šios dienos prasideda dar vienas etapas, smagus ir mielas etapas. Aš suaugau ir tai ką gavau duosiu kitiems, duosiu tam, kuris bus toks pats bejėgis, kokia buvau aš prieš daugelį metų. 
  Jau metus laiko įsimyliu rytmečius iš naujo, nes tai mano ir Drugelio rytai su saules trupinėliu, su garuojančia kava, o nuo šiol greitu laiku, mažas saulės spindulėlis taps realiu, kuriuo džiaugsimės kartu su Drugeliu. Ir tie rytai, taps dar stebuklingesni, nes tik dėl jų verta buvo iškęsti visa, kas vyko prieš tai...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą